גליק שוחרר מבית החולים: "הפרגון מחמם את הלב" • צפו

    ישראל בן צבי No Comments on גליק שוחרר מבית החולים: "הפרגון מחמם את הלב" • צפו
    9:44
    21.05.24
    חדשות קול חי No Comments on צה"ל תקף בלבנון; ארבעה מחבלים חוסלו בג'נין | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות


    בית החולים 'שערי צדק' חגג הערב. יהודה גליק, פעיל הימין שנורה ונפצע קשה על ידי מחבל – שוחרר הערב מבית החולים, וזאת לאחר שמצבו הוטב.

    לקראת צאתו, ערך גליק מסיבת עיתונאים ואמר כי "מי שיורה באדם אחר בשם אל אקצא הוא שמחלל את אל אקצא. מוסלמי שמטפל בחולים יהודים בבית החולים שערי צדק הוא שמכבד את האיסלאם", אמר". 

    גליק הוסיף ואמר כי "אסור להניח שפעילי ציבור בישראל מוגנים. נפל דבר בישראל. פעיל ציבור שומר חוק נורה אך ורק בגלל אמונתו. מחר זה יכול לקרות לאחרים. חובה להתייחס לכך כאילו זה הצליח, להתעשת ולדעת שפעילי ציבור צריכים הגנה".

    "ברור שהעובדה שאני יושב כאן ומדבר ככה אינה מובנת מאליה. עצם העובדה שארבעה קליעים פוגעים בחלל הבטן שלי, ואף אחד מהם לא פוגע בכלי דם מרכזי, בלב. קליע פוגע בעמוד השדרה, מחליט לדלג על חוט השדרה. קליע פוגע בצוואר, מדלג על העורק הראשי. החיסול המהיר של המחבל תוך מספר שעות והשמירה הצמודה של משטרת ישראל וכוחות הביטחון, תוך שהם מבינים שיש כאלה שלא ממש מרוצים מזה שאני כאן". 

    בסיום דבריו הוא הודה לכל עם ישראל שדאג והתפלל עליו, ולכל אלו ששלחו לו מכתבי אחלה: "בזמנים שיכולתי קראתי מה שחלק גדול מכם כתב. זה נורא כיף, הפרגון נוגע ללב, מחמם את הלב. אני מודה לכל עם ישראל שהתפללו, שבירכו, שהתקשרו, שרצו לבוא ולא נתתי להם".



    0 תגובות